Jak nakupovat

Kdo si není jistý postupem při výběru zboží nebo jeho následným objednáním, tak zde nalezne tipy jak na to.

 

HLEDÁNÍ ZBOŽÍ

Stejně jako v kamenném obchodě i v e-shopu je možné se při výběru zboží rozhlížet nebo jít přímo.

  • Chcete-li se rozhlížet, protože nemáte jasnou představu, je pro vás ideálním řešením vybrat si v našem menu příslušné oddělení a v něm procházet jednotlivé kategorie až se dostanete k svému cíli.
  • Pokud již předem přesně víte jaký produkt hledáte, není nic jednoduššího než použít řádek pro vyhledávání, který je umístěn v horní části našich stránek. Po zadání klíčového slova, budete nasměrováni přímo na dané zboží.

Pokud si s výběrem nevíte rady, neváhejte nám zavolat na 775 571 747.

 

KOŠÍK

Našli jste to správné zboží?... to nás opravdu těší, neváhejte a vložte ho do košíku…

  • Zboží se vloží do košíku pomocí tlačítka „do košíku“. Do košíku můžete postupně přidávat další zboží (v tomto případě vás netrápí velikost ani váha, košík si s tím poradí za vás :-) ). 
  • Košík zároveň slouží jako ucelený přehled vaší objednávky. Vidíte vše, co bylo do košíku vloženo – název zboží, počet kusů (počet je možné libovolně upravovat), dostupnost zboží a samozřejmě cenu (ta je viditelná bez i s DPH).
  • Přehledný rozpis vaší objednávky v košíku uvidíte, když kliknete na jeho symbol, který se nachází v pravém horním rohu naší stránky. 

 

DOPRAVA A PLATBA

Následující krok vám nabídne výběr způsobu dopravy a platby.

Doprava: nabízíme několik možností dopravy. Jednoduchým kliknutím si zvolíte pro Vás nejvýhodnějšího dopravce.

Standardně je ihned expedováno zboží, které je skladem. Pokud si do své objednávky přidáte zboží, které však aktuálně dostupné není, nabízí se několik možností řešení:

  • Rozdělit objednávku – odeslat skladové zboží a následně doposlat zboží jež skladem při vaší objednávce nebylo.
  • Počkat až bude objednávka kompletní a odeslat vše najednou.

Volba nejvýhodnější možnosti je čistě na vás.

Platba: opět jen jednoduchým kliknutím zvolíte pro vás nejvýhodnější způsob platby.

 

INFORMACE O VÁS

Aby mohlo být zboží co nejrychleji doručeno do vašich rukou, je nezbytné vyplnit správně a pravdivě všechny požadované informace. V případě registrovaných zákazníků se stačí přihlásit a tyto požadované informace se automaticky zobrazí.

Po celou dobu, kdy se vaše objednávka vyřizuje, slouží E-mail jako hlavní komunikační kanál. Veškerá komunikace se vyřizuje skrze něj. Jeho vyplnění je tedy nezbytně nutné.

Po zadání vašich informací, je nezbytné zaškrtnout souhlas s našimi obchodními podmínkami (v pravém dolním rohu). Bez tohoto souhlasu nemůže být objednávka dokončena.

Přihlášení

Pokud jste v našem e-shopu již registrováni, stačí v přihlášení vyplnit e-mail a heslo a jednoduše pokračovat v objednávce. V případě zapomenutí hesla, není nic ztraceno, zašleme vám ho na váš registrovaný mail.

 

SHRNUTÍ A ODESLÁNÍ OBJEDNÁVKY

Po celou dobu procesu vyplňování objednávky je vám k dispozici její rekapitulace (po pravé straně), kde se postupně objevuje kompletní shrnutí. Pokud jsou vámi zadané údaje v pořádku, zaškrtněte souhlas s obchodními podmínkami a odešlete stisknutím tlačítka „odeslat objednávku“.

 

PRAKTICKÉ INFO

  • E-mailem vás budeme informovat o každém kroku vyřízení vaší objednávky. Budete-li si přát objednávku změnit, některé zboží stornovat nebo celou objednávku zrušit, kontaktujte nás telefonicky na našem mobilním čísle 775 571 747.
  • Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku v případě, že je objednáno zboží označené „momentálně nedostupné“. Objednávku rušíme jen v případě, pokud toto zboží již není možné dodat, nahradit jiným modelem nebo pokud by došlo k výrazné změně ceny. Pokud tato skutečnost nastane, bude samozřejmě informováni a pokud již byla objednávka nebo její část uhrazena, vrátíme vám peníze zpět na vámi zaslaný účet.